Rabu, 1 Januari 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Selamat menyambut Tahun Baru 2014 kepada semua. Semoga tahun yang mendatang memberikan lebih rahmat dan nikmat dari Yang Maha Esa. 30 minit terakhir tahun 2013 Sweet Tulip sambut dengan masuk tidur awal sebab dah mengantuk sangat, tak boleh nak tahan dah mata ST nie! Pagi ST bangun dari tidur dengan ceria dan bersemangat. Manfaatkan masa cuti dengan sebaiknya. 

B4 malam tahun baru, MLB ajak ke Port Dickson tapi sebab carik-carik hotel tak dapat dan tak penuhi citarasa, so cancel pg PD dan duduk umah jer. ST pun x kisah. Lagipun ST masih menghitung untuk hari ke-100 My Baby Bucuk, Arwah Zafran. Alhamdulillah .. 2013 meninggalkan kenangan yang amat bermakna buat kami sekeluarga. 

If orang lain mempunyai azam yang baru, antara azam ST adalah nak ganti semula puasa Ramadhan yang ST terpaksa tinggalkan masa pregnant. Okay, itu bukan azam, tapi kewajipan sebenarnyer... Harapan ST biarlah tahun baru 2014 ini Allah memberikan rezeki yang berterusan kepada kami dan kesihatan yang baik serta keselamatan di dunia dan di akhirat.

Salam Tahun Baru 2014 dari ST dan MLB
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera


Tiada ulasan:

Catat Ulasan